Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет при покупка на 166 2.4jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвет при покупка на 166 2.4jtd

    Здравейте,искам да попитам за всичко свързано с тоя модел алфа,понеже аз ще я докарвам от Италия и мисля,че всичко което ми кажете ще ми бъде полезно.Например главните и агрегати като ролки, ремаци, масла филтри които са си задължителни де.Интересуват ме и цените на амортисиорите ... разхода ми е интаресен и най-общо казано вашите мнения за тия коли .Стабилност и удобство абе всичко което се сетите ако можете да ми помогнете ще съм ви много благодарен.Четох много теми,но там няма тези неще който търся.Споделете също така като я купувам за какво да гледам...само знам,че трябва да си има 3 ключа и некакви кодове имаше за чейнджъра.Съшо така и цени на обслужване на окачването ... най-чести проблеми и като цяло моля ви не бъдете пристрасни.Знам че Италянските коли са колите ,но всяка кола си има по нещо ! Благодаря Ви

  • #2
    Част от цените можех да видиш в axm-auto за мен това са почти базови цени.
    Предполагам, че с ремъци и ролки върви смяна и на водна помпа 'не съм сигурен, но може някой друг да каже.', защото и тя е ролка към ангренажа.
    Колата е страхотна, братовчед ми има Lancia Kappa JTD 'аналогична на 166' аз му я избирах и уцелихме на кола, но си е и късмет. За носачите имат и отпред и отзад и дано са наред.
    Амортисьори предни + обслужване на ремъци+ролки и филтри му излезе 700 лв

    Качвал съм се в 175кс. посочената алфа, возията е от най- висок клас ..

    И най- важното ако имаш възможност я закачи на диагностика, там ще видиш много, повечето важни неща, който струват пари ги пише там + дали е въртян километража. Обърни внимание дали като се пусне климатроника колата става по- шумна .. понякога има проблеми с някакви лагери, и дали работи - оферти, че няма фреон и трябва да се зареди .. са трикове.
    Last edited by flipz; d.m.y г., 22:33.
    Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

    Comment


    • #3
      Благодаря за бързия отговор,но какво значи,Капа е като 166 ,но с по ефтина подръжка ли ? На мен много ми харесва дизаина на 166,но не знам дали съм човек които би дал 500 лева за да прави предница да си призная.И затова питам чупливи ли са и колко пари струват обичаините ремонти без които нито една кола в България наможе като например ходова част .То е ясно,че уцелиш ли двигател после само масло и филтри сменяваш.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщение
        Благодаря за бързия отговор,но какво значи,Капа е като 166 ,но с по ефтина подръжка ли ? На мен много ми харесва дизаина на 166,но не знам дали съм човек които би дал 500 лева за да прави предница да си призная.И затова питам чупливи ли са и колко пари струват обичаините ремонти без които нито една кола в България наможе като например ходова част .То е ясно,че уцелиш ли двигател после само масло и филтри сменяваш.
        Двигателя пак е common real 2,4 JTD и двете имат подобно окачване и тн.
        Lancia Kappa 2,4 JTD 5 цилиндъра 136 коня 2001-ва

        Зависи как я караш човече, аз имам моята алфа 6-та година и не се чупи - карам я като нормална кола .. но някой състезатели затягат двигатели, кривят задният мост от скачане от бордюр, горят по литър масло като я вкарват в червените обороти и тн.
        И всичко е 50% късмет.
        Last edited by flipz; d.m.y г., 22:42.
        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

        Comment


        • #5
          Като цяло е капризна на окачване и по специално предното тъй като там е по-тежка заради двигателя. Аз сменях на скоро аморисьори предни. Сложи газови за по 180 лв./бр нови. Бяха ми разбити и предни долни носачи. Нови ТРВ марка (което се водят оригиналните) са по 350 лв./бр. а трябват два. Аз реших да мина тънко и рециклирах тампоните само. Като двигател JTD-то е доста здраво и безпроблемно. Разхода при мен е около 5 извънградско и от 8 до 10 в София. Като гледаш внимавай за състоянието на турбината и двигателя и също така огледай хубаво окачването. Необходимите кодове са 3 като най-много ти трябва 1 който активира екрана.

          Comment


          • #6
            Ама като смениш носача/ите после се не интересуваш от предница нали ? а отзад как е положението ?

            Comment


            • #7
              Отзад е трагедия, едно от най- сложните окачвания, които съм виждал
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                Забравяш при условие че сложиш ТРВ инак след една година по нашите пътища си отново в джаза. Аиде сега най-сложно било има къде къде по скъпи и сложни окачвания!
                5 Ланчии зад гърба си!
                И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Отзад е трагедия, едно от най- сложните окачвания, които съм виждал
                  тцтцтцттцц немаше как да се не посмеете с с мен нали ..... питам за цени не за сложност на изпълнението

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщение
                    тцтцтцттцц немаше как да се не посмеете с с мен нали ..... питам за цени не за сложност на изпълнението
                    Колега, ще ти кажа с 2 думи:

                    Няма кола, която да не се чупи по нашите пътища.
                    Ти се стреми да случиш на по-запазен екземпляр.
                    Оттам нататък ремонти като на всяка кола.
                    Но с оглед удоволствието от карането на 166, добрите ремонти винаги си струват парите.

                    Е.......ако вземеш някоя разкована бандура, ще ти вземе здравето.

                    Успех с избора!



                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      О цените са мн дебели повярвай ми...някои от носачите струват по 600 лева парчето...има и мн. хитринки обаче.
                      5 Ланчии зад гърба си!
                      И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                      Comment


                      • #12
                        Абе то е ясно,че клас лимузина нема как да мина тънко ама искам вече по-представителна кола ако се сещате.

                        Comment


                        • #13
                          Откакто я имам тази кола, карам предимно градско, отвреме навреме извънградско по натоварени пътища и магистрали..............
                          Наскоро бях на почивка в родопите. Та там има много междуселски пътища ненатоварени от движение и в много добро състояние.
                          Та там попришпорих кончето да го видя какво може по завоите.
                          Много коли съм карал, но тази кола се държи учудващо добре в такава ситуация.
                          Невероятна устойчивост. В завой някак се снишава и сякаш залепва за настилката (окачване и гуми са ми в перфектно състояние).
                          Учудващо е как се вписва в 180 - градусов завой със 60 - 70 км в час.
                          Просто съм възхитен!


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Откакто я имам тази кола, карам предимно градско, отвреме навреме извънградско по натоварени пътища и магистрали..............
                            Наскоро бях на почивка в родопите. Та там има много междуселски пътища ненатоварени от движение и в много добро състояние.
                            Та там попришпорих кончето да го видя какво може по завоите.
                            Много коли съм карал, но тази кола се държи учудващо добре в такава ситуация.
                            Невероятна устойчивост. В завой някак се снишава и сякаш залепва за настилката (окачване и гуми са ми в перфектно състояние).
                            Учудващо е как се вписва в 180 - градусов завой със 60 - 70 км в час.
                            Просто съм възхитен!
                            Аз по Боровец шпорех с 70- 80 , само дето жена ми пищеше .

                            ---------- Post added at 23:53 ---------- Previous post was at 23:48 ----------

                            Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщение
                            тцтцтцттцц немаше как да се не посмеете с с мен нали ..... питам за цени не за сложност на изпълнението
                            Сложно означава и скъпо- много части и скъп труд
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Добре де, колега, би ли посочил, кои точно теми си изчел, в които НЕ ги пише всички тези неща, че и МНОГО повече даже
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X