Здравейте,искам да попитам за всичко свързано с тоя модел алфа,понеже аз ще я докарвам от Италия и мисля,че всичко което ми кажете ще ми бъде полезно.Например главните и агрегати като ролки, ремаци, масла филтри които са си задължителни де.Интересуват ме и цените на амортисиорите ... разхода ми е интаресен и най-общо казано вашите мнения за тия коли .Стабилност и удобство абе всичко което се сетите ако можете да ми помогнете ще съм ви много благодарен.Четох много теми,но там няма тези неще който търся.Споделете също така като я купувам за какво да гледам...само знам,че трябва да си има 3 ключа и некакви кодове имаше за чейнджъра.Съшо така и цени на обслужване на окачването ... най-чести проблеми и като цяло моля ви не бъдете пристрасни.Знам че Италянските коли са колите ,но всяка кола си има по нещо ! Благодаря Ви
Известие
Collapse
No announcement yet.
Съвет при покупка на 166 2.4jtd
Collapse
X
-
Част от цените можех да видиш в axm-auto за мен това са почти базови цени.
Предполагам, че с ремъци и ролки върви смяна и на водна помпа 'не съм сигурен, но може някой друг да каже.', защото и тя е ролка към ангренажа.
Колата е страхотна, братовчед ми има Lancia Kappa JTD 'аналогична на 166' аз му я избирах и уцелихме на кола, но си е и късмет. За носачите имат и отпред и отзад и дано са наред.
Амортисьори предни + обслужване на ремъци+ролки и филтри му излезе 700 лв
Качвал съм се в 175кс. посочената алфа, возията е от най- висок клас ..
И най- важното ако имаш възможност я закачи на диагностика, там ще видиш много, повечето важни неща, който струват пари ги пише там + дали е въртян километража. Обърни внимание дали като се пусне климатроника колата става по- шумна .. понякога има проблеми с някакви лагери, и дали работи - оферти, че няма фреон и трябва да се зареди .. са трикове.Last edited by flipz; d.m.y г., 22:33.Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS
-
Благодаря за бързия отговор,но какво значи,Капа е като 166 ,но с по ефтина подръжка ли ? На мен много ми харесва дизаина на 166,но не знам дали съм човек които би дал 500 лева за да прави предница да си призная.И затова питам чупливи ли са и колко пари струват обичаините ремонти без които нито една кола в България наможе като например ходова част .То е ясно,че уцелиш ли двигател после само масло и филтри сменяваш.
Comment
-
Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщениеБлагодаря за бързия отговор,но какво значи,Капа е като 166 ,но с по ефтина подръжка ли ? На мен много ми харесва дизаина на 166,но не знам дали съм човек които би дал 500 лева за да прави предница да си призная.И затова питам чупливи ли са и колко пари струват обичаините ремонти без които нито една кола в България наможе като например ходова част .То е ясно,че уцелиш ли двигател после само масло и филтри сменяваш.
Lancia Kappa 2,4 JTD 5 цилиндъра 136 коня 2001-ва
Зависи как я караш човече, аз имам моята алфа 6-та година и не се чупи - карам я като нормална кола .. но някой състезатели затягат двигатели, кривят задният мост от скачане от бордюр, горят по литър масло като я вкарват в червените обороти и тн.
И всичко е 50% късмет.Last edited by flipz; d.m.y г., 22:42.Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS
Comment
-
Като цяло е капризна на окачване и по специално предното тъй като там е по-тежка заради двигателя. Аз сменях на скоро аморисьори предни. Сложи газови за по 180 лв./бр нови. Бяха ми разбити и предни долни носачи. Нови ТРВ марка (което се водят оригиналните) са по 350 лв./бр. а трябват два. Аз реших да мина тънко и рециклирах тампоните само. Като двигател JTD-то е доста здраво и безпроблемно. Разхода при мен е около 5 извънградско и от 8 до 10 в София. Като гледаш внимавай за състоянието на турбината и двигателя и също така огледай хубаво окачването. Необходимите кодове са 3 като най-много ти трябва 1 който активира екрана.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеОтзад е трагедия, едно от най- сложните окачвания, които съм виждал..... питам за цени не за сложност на изпълнението
Comment
-
Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщениетцтцтцттцц немаше как да се не посмеете с с мен нали..... питам за цени не за сложност на изпълнението
Няма кола, която да не се чупи по нашите пътища.
Ти се стреми да случиш на по-запазен екземпляр.
Оттам нататък ремонти като на всяка кола.
Но с оглед удоволствието от карането на 166, добрите ремонти винаги си струват парите.
Е.......ако вземеш някоя разкована бандура, ще ти вземе здравето.
Успех с избора!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Откакто я имам тази кола, карам предимно градско, отвреме навреме извънградско по натоварени пътища и магистрали..............
Наскоро бях на почивка в родопите. Та там има много междуселски пътища ненатоварени от движение и в много добро състояние.
Та там попришпорих кончето да го видя какво може по завоите.
Много коли съм карал, но тази кола се държи учудващо добре в такава ситуация.
Невероятна устойчивост. В завой някак се снишава и сякаш залепва за настилката (окачване и гуми са ми в перфектно състояние).
Учудващо е как се вписва в 180 - градусов завой със 60 - 70 км в час.
Просто съм възхитен!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеОткакто я имам тази кола, карам предимно градско, отвреме навреме извънградско по натоварени пътища и магистрали..............
Наскоро бях на почивка в родопите. Та там има много междуселски пътища ненатоварени от движение и в много добро състояние.
Та там попришпорих кончето да го видя какво може по завоите.
Много коли съм карал, но тази кола се държи учудващо добре в такава ситуация.
Невероятна устойчивост. В завой някак се снишава и сякаш залепва за настилката (окачване и гуми са ми в перфектно състояние).
Учудващо е как се вписва в 180 - градусов завой със 60 - 70 км в час.
Просто съм възхитен!
---------- Post added at 23:53 ---------- Previous post was at 23:48 ----------
Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщениетцтцтцттцц немаше как да се не посмеете с с мен нали..... питам за цени не за сложност на изпълнението
Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment